Podsumowanie roku 2008 !

Grudzień 31, 2008 at 5:54 pm 1 komentarz

Koniec roku jak sama nazwa wskazuje to doskonały moment nad spojrzeniem za siebie. Powiem więcej moim zdaniem to jedyny moment, w którym powinniśmy spojrzeć za Siebie i wyciągnąć wnioski na najbliższy czas. Zrobię ta również i ja.
Biorąc pod uwagę fakt, że dla Nas Polaków właśnie ostatnie lata są najlepszymi od ponad 400 lat podwójnie można być zadowolonym. W myśl Chińskiego przekleństwa: obyś żył w ciekawych czasach” !

Czym dla mnie był rok 2008 ?

Przede wszystkim rokiem potwierdzającym obrany kierunek. Potwierdził również, że lata po maturze są dużo trudniejsze od lat przed nią. Z tej perspektywy mogę powiedzieć, że nie wynik matury, a dalszy długo falowy plan własnego rozwoju to klucz do tajemnicy twojej przyszłości. Postawiłem na edukację + sztukę + wolontariat, a nad to wszystko byciem miłym dla ludzi. Pracowałem przy wielu projektach, które dały mi możliwość poznania z bliska ludzi, których widziałem na ekranach telewizorów w kinie, czy w książkach. Miałem okazję współpracować przy dużej ogólnopolskiej imprezie, którą Polska Organizacja Turystyczna uznała za najciekawszą w te wakacje! Swoją pracą wspierałem różne akcje charytatywne, a zdobytą wiedzą dzieliłem się w największej w Polsce Organizacji Młodzieżowej NGO, w której mam okazję piastować funkcje, o której jeszcze rok temu nawet nie myślałem. Zeszłoroczny maj i czerwiec były miesiącami najbardziej wytężonej pracy, zaliczenie roku w Akademii , a przy tym Egzaminy do Łodzi. Plan był taki, aby przejść przynajmniej 2 etapy udało się dojść do końca. Podbudowany i pewny siebie ruszyłem dalej! Z tej perspektywy mogę przyznać, że to właśnie te Egzaminy i ich przebieg był jednym z ważniejszych wydarzeń dla mnie w tym roku. Od września ruszyłem z kilkoma nowymi projektami. Wiedziałem jedno: Trzeba wyjść na zewnątrz – zacząć działać więcej i na dużą skalę. Tak się zaczęło coś nowego. Postanowiłem wychodzić po za strefę komfortu i stawiać się często w sytuacjach, które są stresujące i w których nigdy przedtem nie byłem np. bałem się wysokości postanowiłem się wspinać, Szybko okazało się to dobrym pomysłem. Nauczyło mnie to podejmować ryzyko, bo tak się opłaca bardziej. Nie ma, co zajmować się maleństwami, trzeba wyjść z czymś dużym. Zadowolony jestem również z podjęcia nauki programów montażowych, na których pracuje się od Hollywood po Bollywood. Każdy, kto choć raz przechodził z jednego programu na drugi wie, na czym polega problem. Do tej pory pracowałem na czymś półprofesjonalnym, trzeba było to zmienić, ale łatwo nie było ! Wiedziałem, że trzeba dużo przy tym siedzieć i siedziałem i siedzieć, godziny pracy na Avidzie dały rezultaty.
Koniec roku 2008 był wyjątkowo dobry, dużo dotarło do mnie informacji, które były bardzo pozytywne. Początek prac z dyplomem, nie było łatwo, ale są pierwsze pozytywne wieści. Wiedziałem, ze musze oprzeć się na czymś wielkim. Mam pierwsze pozytywne reakcję i zainteresowanie.

Co w 2009

Rok 2009 będzie na pewno rokiem zadawania egzaminów do Łodzi, szukaniem pracy w mediach, realizacją filmów dyplomowych! To najważniejsze.
Prócz tego dalsza praca wolontariacka w organizacji NGO, Rozwój po przez udział w szkoleniach i kursach, rozwój umiejętność negocjacji i asertywności, praca z Zespołem w Wydziale Nowych Technologii. Dla siebie na pewno dużym wyzwaniem będzie przejście Polskiego wybrzeża, doskonalenie technik wspinaczki, nauka jazdy konno.

To tylko część bo czasu nie wiele żeby wszystko wymienić a godzina 12:00 i nowy Rok już blisko, trzeba iść się wyszykować i ruszać w sina dal. POZDRAWIAM

Entry filed under: Rozwój osobisty.

Wesołych Świąt ! Robimy !

1 komentarz Add your own

  • 1. high  |  Styczeń 7, 2013 o 12:32 pm

    You can definitely see your expertise within the work you write.
    The world hopes for more passionate writers such as you who
    aren’t afraid to mention how they believe. Always go after your heart.

    Odpowiedz

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Profil użytkownika Paweł Konrad Kocik

Archiwum

Strony

Statystyki

  • 86,123 odsłon

Najpopularniejsze wpisy

Top Clicks

  • Brak

