Obama Prezydent !

Grudzień 5, 2008 at 2:24 pm Dodaj komentarz

 

Przyznam szczerze, że kolejne wybory w Stanach Zjednoczonych nie obchodziły mnie wcale, nie leżało mi na sercu czy wygra je Partia Demokratyczna, czy Republikanie. Nie interesowała mnie kampania, nie interesowały mnie kolejne relacje na żywo w TVN24 z Waszyngtonu. Powiem wyraźnie, ze Stany Zjednoczone nie obchodziły mnie wcale. Faktem jest , że wyznaczany przez politykę Geogra W. Busha system przyczynił się do gigantycznego krachu na rynkach światowych pomimo to jednak nie interesowała mnie dalsza polityka USA. Być może nie słusznie.

Słuchając radia, w tramwaju mijając kamienice Warszawskiej Pragi gdzieś na wysokości nowo budowanego Stadionu Narodowego dowiedziałem się o wygranej Baracka Obamy. Nie interesowało mnie to wcale ! Kilka dni później przyszła nie wiadomo skąd myśl. Jakim człowiekiem musi być przyszły prezydent największego mocarstwa na świecie, jakie musi głosić idee i wartości, żeby tak wielu zdecydowało o jego wyborze. Showmen jak mówią niektórzy, a może dyplomata, warto by było coś o tym człowieku się dowiedzieć. Wtedy zdecydowałem, że przybliżę sobie biografię tego polityka. Nie wiedziałem jednak gdzie i w jaki sposób. Idąc śladami zasady przyciągania Barack sam się pojawił któregos dnia na półce mojej księgarni. Wziąłem, kupiłem i czytam.

„ODWAGA NADZIEI” – Barack Obama

Entry filed under: Uncategorized.

Da Grasso w Zielonce, czyli jak dobrą marką zniechęcić klienta ! Pomyśl zanim opublikujesz cz. 2

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Profil użytkownika Paweł Konrad Kocik

Archiwum

Strony

Statystyki

  • 86,140 odsłon

Najpopularniejsze wpisy

Top Clicks

  • Brak

