Ujarzmić Stres i Egzaminy do Łódzkiej Filmówki

Czerwiec 25, 2008 at 10:37 am 5 komentarzy

Powiem szczerze, że takiego obrotu sprawy się nie spodziewałem. Zaczne więc od początku jak to z tą Filmówką było. Zaczeło się rok temu gdy nie mając ciekawszej alternatywy po liceum na robienie czegoś ciekawego złożyłem papiery do Szkół Filmowych w Łodzi i Warszawie. Wtedy też nie miałem zbytnio wiedzy na tematy związane z filmem. Przez cały rok nauki w Akademii zgłebiałem tajniki robienia filmów, naukę tą ocenia bardzo dobrze,  jestem zadowolony z tego roku. Jednak przysżło mi na myśl by w maju złożyć po raz drugi papiery do Łodzi i cóż ku zaskoczeniu udało się. Najpier było skrupulatne uzupełnianie CV, zbieranie prac do teczki i całkiem przypadkowe wysłanie jej na proces rekrytacji. Długo czekałem, nie miałem czasu wysłać kompletnej teczki, cały czas się coś działo, a pewnego kwietniowego popołudnia jadąć pociągiem relacji Warszawa Wileńska – Wołomin uzupełniłem podanie o niezbędne informacje. I wtedy to się wszystko zaczeło. Etap I – zdany , Etap II – zdany. W poniedziałek czekają mnie kolejne rozmowy z komisją i nadal nie wiem, co dalej, nadal odkładam myśli co dalej jeśli się dostane. Wiadomo szkoła elitara i bardzo znacząca, ale czy warto? Nie wiem poczekamy do poniedziałku i wtedy się okaże. Wszystkim którzy wspierali mnie podczas tych egzaminów chciał bym pozdrowić i podziękować przejście do II etapu rekrutacji w Łodzi to już duży sukces, dlatego tym bardziej cieszy mnie fakt, że będe mógł wziąść udział w III już ostatnim etapie zmagań ze stresem :),

Entry filed under: Uncategorized.

Przed i Po Sesji Podsumowanie – EURO 2008

5 komentarzy Add your own

  • 1. Nicole  |  Czerwiec 25, 2008 o 9:12 pm

    Hej ja ma 4 lipca egzamin na organizacje produkcji filmowej i telewizyjnej, wiesz może jak ten egzamin wygląda czego sie spodziewać? proszę o pomoc. proszę odpisz mi na maila, jeśli masz znajomych na tym wydziale lub cokolwiek wiesz.

    Odpowiedz
  • 2. maxen  |  Czerwiec 26, 2008 o 5:40 am

    Przede wszystkim opanowanie, znajomość swojej wartości, ujarzmienie stresu i to wszystko …

    Odpowiedz
  • 3. Nicole  |  Czerwiec 26, 2008 o 12:15 pm

    Ale z zakresu jakiej wiedzy? Ile trwa taka rozmowa?

    Odpowiedz
  • 4. maxen  |  Czerwiec 26, 2008 o 7:18 pm

    od godziny do piętnastu minut zależny od wielu czynników a z wiedzy, którą ty posiadasz. Pytają o wiele, musisz przede wszystkim zrobić dobre wrażenie i mieć coś w głowie.

    Odpowiedz
  • 5. Nicole  |  Lipiec 1, 2008 o 7:32 pm

    Mam jeszcze jedno takie pytanie trochę głupie ale….. czy na ta rozmowę kwalifikacyjna to lepiej ubrać sie na galowo (biało czarno) czy jakoś inaczej?

    Odpowiedz

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Profil użytkownika Paweł Konrad Kocik

Archiwum

Strony

Statystyki

  • 86,112 odsłon

Najpopularniejsze wpisy

Top Clicks

  • Brak

