Oto jestem

Czerwiec 3, 2008 at 7:30 am Dodaj komentarz

Pierwszy egzamin do Pwsftvit mam już za sobą. Analiza, test predyspozycji i ankieta nie wydały mi się trudne, wręcz śmiesznie łatwe, ale nie wiem czy oby na pewno dobrze to odebrałem, a to co w nich napisałem przypadnie do gustu wykładowcą Łódzkiej Filmówki. W środę wyniki, ale już dziś wiem, że jak by nie było zawsze będzie dobrze. Same miasto jakoś nie przypadło mi do gustu, generalnie wole Warszawę. Sama szkoła prezentuje się średnio, myślałem, że będzie trochę większa. Nie widziałem, żadnej kamery, statywu, nawet aparatu żadnego co trochę wzbudza mój nie pokój – w końcu to szkoła filmowa. Dobra poczekamy do środy i zobaczymy co dalej.

A dla zainteresowanych ciekawy kawałem bardzo motywujący

Entry filed under: Rozwój osobisty. Tags: , , .

List z Łodzi Przed i Po Sesji

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Profil użytkownika Paweł Konrad Kocik

Archiwum

Strony

Statystyki

  • 86,099 odsłon

Top Clicks

  • Brak

