DKA refleksyjnie

Styczeń 13, 2008 at 9:55 am Dodaj komentarz

O DKA czyli Danielu Kaczmarczyku pisałem na blogu już nieraz. Utwory muzyczne, które tworzy są niesamowite pod względem refleksji na życiem oraz licznych metafor w tekstach. Wszystkim polecam je w trudnych chwilach, gdy stajemy przed dużym wyzwaniem, czy trudną decyzją. Pozwalają zatrzymać się na chwile i zastanowić się nad tym co w głębi nas siedzi, prócz tego bardzo pozytywnie nastawiają do działania.

Wydając ten materiał mam tylko jedno życzenie… aby w Polsce otwarto uszy i głowy na coś nowego… Hip-Hop to nie tylko gangsta i bunt… naprawdę. Bogu jestem wdzięczny za to, że sprowadził mnie na ten świat, że dał mi talenty i pozwolił je rozwijać. Wielu z nas nie docenia tego w swoim życiu… ja tak.(DKA 2003r.)

Kilka utworów, które polecam :

DKA – Marzenia Ciąg Dalszy

DKA – Refleksja

DKA – Weź się w garść – jeden z bardziej emocjonalnych utworów Dka

DKA – Opamiętaj się – utwór ponadczasowy

DKA – Pamiętam o Tobie Weroniko

DKA – To co masz

DKA – Król Aniołów

Entry filed under: Muzyka. Tags: .

Zgodliwość Klucz do zrozumienia miłości

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Profil użytkownika Paweł Konrad Kocik

Archiwum

Strony

Statystyki

  • 86,140 odsłon

Najpopularniejsze wpisy

Top Clicks

  • Brak

