Rekonstrukcja Insurekcji Kościuszowskiej

Październik 28, 2007 at 7:47 pm Dodaj komentarz

W ramach drobnych ćwiczeń do Afitu w sobotę po południu zabrałem ze sobą kamerkę i wybrałem się na cmentarz do Kobyłki, nie były to jednak ćwiczenia które zlecił reżyser Gębski, a jedynie próba z filmowania rekonstrukcji Insurekcji Kościuszkowskiej, której fragment odbył się na cmentarzu. Film nie wyszedł najgorzej aczkolwiek wiele tu jest do zrobienia w końcu to tylko rejestracja wydarzenia więc uchwycenie chwili jest tu bardzo istotne, a uchwycenie jej w sposób równoległy i zmontowanie w jeden ciąg jest już dosyć trudniejsze o czym mogłem się przekonać. Kilka ujęć i scen wyszło bardzo fajnie inne już trochę mniej fajnie, ale myślę że obejrzeć się jako tako da. Plik udostępniłem w trochę słabszej jakości, ale mam też w HD. Jeśli chodzi o pewne błędy w ruchu kamery to fakt ręka mi się trzęsła raz ogłuchłem na pare minut, a innym razem dosyć nieźle poczułem na swym ciele odrzut powietrza z haubicy, ale nawet dla tych samych kilku chwil warto było się wybrać i udokumentować to wydarzenie. Ciekawym również wrażeniem było spotkanie sam na sam z galopującymi konikami i panami z szabelkami co też widać w 4 minucie, postanowiłem to zostawić dla potomnych (nie to żeby był to jakiś błąd). Nic już więcej nie mówię zapraszam do obejrzenia mego dzieła :).

Insurekcja Kościuszkowska Kobyłka 2007

Entry filed under: Uncategorized.

Wykład prof. Bartoszewskiego na UW Nowy rozkład jazdy PKP po 9 grudnia

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Profil użytkownika Paweł Konrad Kocik

Archiwum

Strony

Statystyki

  • 86,123 odsłon

Najpopularniejsze wpisy

Top Clicks

  • Brak

