Po wakacyjnej przerwie i Sopot Festival 2007

Wrzesień 2, 2007 at 8:35 pm Dodaj komentarz

Jak dało się zauważyć przez jakiś czas na blogu nie pojawiło się nic nowego, a to za sprawą wakacyjnej przerwy, krótkiej bo krótkiej, ale w pełni zasłużonej. Po zregenerowaniu sił na kolejne pół roku mogę znów wziąć się do ciężkiej i wytrwałej pracy w dziedzinach, które przyjdzie mi realizować. Jednak przed opisaniem tego co w tej nocie uważam za najważniejsze postaram się w skrócie opisać to co udało mi się w czasie ostatnich 4 pomaturalnych miesiącach zrobić.

Nie było tego z byt wiele, gdyż nie zależało mi na napiętym planie podczas tych wakacji. W pierwszej kolejności założyłem zrealizowanie filmuBitwa 1920- Cud nad Wisłą„[zadanie zrealizowane w 85%], następnie dostanie się na studia (co prawda dostałem się na studium czyt. AFiT, ale w sumie [zadanie zrealizowane] i to w trybie ekspresowym bo już dzień po wynikach maturalnych, oczywiście matura zdana bez giertycha, udało mi się dostać do szkoły filmowej). Kolejnym punktem w moim planie była nauka języka Francuskiego i z tym było trochę gorzej :p, ale idziemy do przodu. Skończenie czytania kilku pozycji leżących na półce : „Zbigniew Ziobro, historia prawdziwa”, „Afganistan po co nam ta wojna ?” , Szkoła Biznesu R. Kiyosakiego oraz „Pociąg do życia wiecznego J.Pilcha”, to i tak mało gdyż planowałem skończyć jeszcze czytanie Inteligencji Społecznej, Prochów Świętych Radka Sikorskiego oraz Terrorysty czyli [50% planu zaliczone], oprócz tego poszerzanie kręgu wpływów, wykonanie oficjalnej strony Mistrzostw Polski Formacji Kawaleryjskich oraz przy okazji poszerzenie swojej wiedzy w grafice 3D oraz zapoznanie się z materiałami z wykładów dotyczących szkoleń NLP. To by było na tyle jeśli chodzi o te sprawy według mnie najważniejsze.

Teraz chciał bym trochę z innej beczki, a dokładnie o tegorocznym festivalu Sopot organizowanym przez co nie ukrywam jedną z ulubionych moich stacji. TVN staną na wysokości zadania, trzeba pogratulować zarówno Vj(om),którzy ubarwili festival jak i dźwiękowcom. Ładna oprawa, dobra prezenterka, nawet wykorzystanie do tego Dody było jak nie wyróżniające to dość śmieszne. Bo w ostatnim czasie przyjeło się w polskim świecie muzyki, ze Rabczewska być musi. Pierwszy dzień to koncert Norhy Jonhes muzyka ładna, aczkolwiek sprzyjająca bardziej zaśnięciu aniżeli żywemu festiwalowi. Norha jak to gdzieś mówiła raczej stroni od dużych festivali, ale dla Sopotu zrobiła wyjątek co według mnie niepotrzebny. Drugi i Trzeci dzień to już widowiska bardzo dobre. Wygrał według mnie przeciętny Feel, ale i tak wyróżniający się z pośród raczej słabej polskiej konkurencji. Na dużą uwagę zasługuje dzień trzeci, czyli „Gorączka Niedzielnej Nocy”. Koncert w rytmie disco jak dało się zauważyć porwał publiczność. W momęcie występu grupy Village people muszę przyznać, że i mnie dotknęła nuta Disco i wspomnienia z ogólniaka 🙂 a dokładnie Studniówki YMCA :). Miłe wspomnienia … Kolejna dobra robota TVN w szczególności dzień 3 .

Doda, To jest To

Pani, której głos przypadł mi szczególnie do gustu.( i nie tylko głos :p)

Zwiastun Gorączki Niedzielnej Nocy

Od jutro kolejne dni mam nadziej, że pozytywnie spożytkowane , do końca wakacji pozostał już tylko 1 miesiąc ! 🙂

Entry filed under: Czas, News, Rozwój osobisty.

Fabryka szczęścia Oratorium według Szymona Majewskiego

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Profil użytkownika Paweł Konrad Kocik

Archiwum

Strony

Statystyki

  • 86,099 odsłon

Top Clicks

  • Brak

