Praca

Lipiec 30, 2007 at 4:29 pm 17 Komentarzy

Po przeczytaniu „Szkoły Biznesu” jakiś czas temu postanowiłem zrobić mały eksperyment. I na przekór ludzką mówiącym, że w Polsce nie ma pracy takową poszukać. Chociaż prawdę powiedziawszy chwilowo nie mam czasu na pełnoetatowe zajęcie to wysłałem swoje aplikacje do 10 firm z różnych branży po przez grafikę, reklamę, media, marketing i sprzedaż (nie zajęło to zbyt dużo czasu). Odpowiedzi miałem dwie. Jedna z branży reklamowej, druga z dziedziny marketingu. I tak zostałem zaproszony na rozmowę w DTC Marketing. Co prawdę w związku z współpracą z Mistrzostwami Polski Formacji Kawaleryjskich oraz nauką w Aficie praca ta nie jest najlepszym pomysłem postanowiłem, więc  sprawdzić swoje umiejętności interpersonalne. Z godziną 15:30 zawitałem do siedziby biura, gdzie przywitała mnie młoda pani i wręczyła ankietę do wypełnienia ( ankieta jak każde inne coś o kierowaniu ludźmi, zainteresowaniami etc.) Następnie zostałem zaproszony przez menadżera warszawskiego oddziału do biura gdzie odbyliśmy miłą i ciekawą rozmowę. Co prawda sprzedaż to ciekawe zajęcie, a i firma dysponuje bardzo atrakcyjnymi szkoleniami również za granicą jednak ze względu na szkołę (czyt. AFIT) podjąć współpracy pewnie nie dam rady, a szkoda. Do czego dążę. Chodzi mi przede wszystkim o pokazanie, że praca jest tylko trzeba szukać, a nie kiedy ludzie już na etapie poszukiwań tracą głowę i się zniechęcają. Nawet jeśli nie uda się za jednym podejściem to czegoś to nas nauczy, poprawimy swoje CV, referencje, czy też interpersonalne zdolności. Zawsze warto szukać, bo jak to w ewangelii napisane „Kto szuka ten znajdzie”.  I tak wpis te będzie nie jako pierwszym na mojej nowej drodze, gdyż od tego tygodnia będę już trochę zajęty przy kręceniu filmu „Bitwa 1920” oraz organizacji witryny internetowej MPFK.

Entry filed under: Rozwój osobisty.

Sukces = Porażka Niezapomniane chwile dla dzieci i dorosłych

17 Komentarzy Add your own

  • 1. Kari  |  Lipiec 31, 2007 o 4:26 pm

    Kto szuka znajduję dodam, wyświetlił mi się wpis o dtc marketing więc nieśmiało zapytam jak było bo z ciekawości się wybieram, a tu miłe zaskoczenie „szkoła biznesu” proszę proszę jeszcze tylko na cash flow zaprosić i będą podobne zainteresowania 😀 Jakbyś miał chwilkę to skrobnij jak było na rozmowie Pozdrawiam Karolina

    Odpowiedz
  • 2. maxen  |  Lipiec 31, 2007 o 5:36 pm

    hmm, na rozmowie było dosyć ciekawie miły menadżer, w końcu taki ma być 😛 najpierw bardzo dokładnie opisał firmę (nadal nie wiem czym się zajmują tak dokładnie:) potem popatrzył w CV zadał kilka pytań, pytał czy coś wiem o ich firmie oczywiście powiedziałem, ze nic bo po wpisaniu w google dtc marketing nie wyskakuje nic, jak się okazało stronę mają w budowie, a potem musiałem powiedzieć dlaczego chce tam pracować i tyle, jak przejdę do II etapu to zadzwonią.

    Odpowiedz
  • 3. Kari  |  Lipiec 31, 2007 o 8:50 pm

    Czyli jedziemy na tym samym wózku bo ja tam się pojawię jutro, a ciężko trafić? Bo nie wiem czy dobrze zapisałąm? Pamiętasz jak wyglądały te testy i czy o coś konkretnego i nietypowego pytali?Będę wdzięczna za wszelką pomoc mam nadzieję że nie zrobię dużej konkurencji bo i tak za bardzo się nie nastawiam na tą pracę, ale wolę być przygotowana. POzdrawiam jeszcze raz i dzięki za pomoc.

    Odpowiedz
  • 4. maxen  |  Sierpień 1, 2007 o 9:11 am

    Hmm ulica to widok 8 taki biały budynek „Centrum Biznesu” po lewej od rotundy, 1 piętro trzeba zadzwonić i wtedy miła i sympatyczna pani Cie wpuści. Nie ma nigdzie tabliczki, że to DTC Marketing bo należą do jakiejś grupy Cobra i przed wejściem jest chyba tylko GO marketing, czy coś takiego. W ankiecie było coś o doświadczeniu w pracy, o tym czy chcesz założyć własną firmę, w jakim zawodzie chcesz pracować, czy umiesz kierować grupą, twoje zainteresowania i dane kontaktowe. Więc raczej nic trudnego. Życzę powodzenia na rozmowie :p nie ma się czym przejmować, naprawdę.

    Odpowiedz
  • 5. Kari  |  Sierpień 1, 2007 o 11:22 am

    zobaczymy w sumie nie przejmuje sie ale zawsze pytam o jakieś ciekawostki bo zdarzają się podchwytliwe pytania, np. ostatnio słyszałam jaką postać z Kubusia Puchatka lubi Pani najbardziej…a osoba obok mnie odp że w ogóle nie ogląda bajek 😀 whatever, na tą pracę się nie nastawiam bo dopiero dziś zauważyłam że jest w godz 12-20 a nie wiem czy będzie mi odpowiadać, podzielę się wrażeniami jak wrócę, a Tobie życzę dalszych śmiałych planów i pogłębiania wiedzy na studiach

    Odpowiedz
  • 6. maxen  |  Sierpień 1, 2007 o 1:26 pm

    No i droga Kari pani z biura z DTC Marketing do mnie zadzwoniła i jutro od 13 w stroju biznesowym 🙂 mam przyjść na drugi etap rekrutacji :p heh na co mi to … 😀

    Odpowiedz
  • 7. Kari  |  Sierpień 1, 2007 o 2:57 pm

    też mi powiedzieli abym przyszła jutro ale nie za bardzo mogę więc odmówiłam, jutro mam ciekawszą rozmowę, a po tej dzisiejszej jestem zawiedziona taka masówka nie robi dobrego wrażenia, ale wypytałam o wszystko, żadnej stawki, twoje wynagrodzenie jest z prowizji za jakieś tam artykuły które prezentujesz(czyt. całkiem możliwa akwizycja) a masz tak 35 zł od jednej transakcji czyli nie wiadomo czy sprzedaż, będziesz siedział i sprzedawał nowe abonenty telekomunikacji(całkiem możliwe) i sztywne godz pracy do 20, wszystko razem mnie jakoś nie przekonuje,a jak masz swoją pasję to się jej poświęć to da lepsze efekty i satysfakcję, pozdrawiam serdecznie Kari

    Odpowiedz
  • 8. Kari  |  Sierpień 1, 2007 o 2:59 pm

    a i życzę powodzenia bo zawsze coś lepiej robić niż nic nie robić, a nowe doświadczenia są ważne, czuje się jak jakaś matula dając Ci dobre rady 😀 choć niestety starsza już nieco jestem, daj znać jak było i zrób dobre wrażenie…

    Odpowiedz
  • 9. maxen  |  Sierpień 1, 2007 o 3:08 pm

    hehe, nie ma sprawy dzięki i wzajemnie

    Odpowiedz
  • 10. kuba  |  Sierpień 7, 2007 o 10:07 am

    to ze praca jest to kazdy wie. Jak ktos musi pracowac(utrzymac rodzine) to zlapie sie kazdej pracy. Z tego co widze to DTC Maketing to zwykła akwizycja+ załatwianie klinetow, gdzie przyjma kazdego, kto tylko umie mowic skladnie po polsku. Nie ma co sie „podniecac” przejsciem do drugiego etapu, bo przeszedl pewnie kazdy, kto wygladal i mowil jak czlowiek. Rozmowa tez nie byla wiecej, ze wskazaniem na mniej niz standardowa.

    Odpowiedz
  • 11. maxen  |  Sierpień 7, 2007 o 12:46 pm

    Może nie wszystkich, ale na pewno większość wiele osób przechodzi bo to w końcu menadżerowi zależy by ludzie dla niego pracowali i sprzedawali oferty firm, a im więcej pracowników tym większa szansa sprzedaży. Jednak w tej branży nie chodzi tylko o „umiejętność mówienia składnie po polsku”, a umiejętność sprzedawania, a to z tego co się orientuje zupełnie coś innego. I między innymi dla tego by nauczyć się sprzedawać warto podjąć taką prace oczywiście jeśli nie gryzie się ona z innymi zajęciami. U mnie niestety się gryzie. Jeśli miał bym płacić kupę kasy za kurs NLP w sprzedaży to dużo lepszym rozwiązaniem jest podjęcie właśnie takiej pracy. Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • 12. zzzz  |  Październik 23, 2007 o 6:36 am

    Owszem, praca jest ale dla agentow ubezpieczeniowych, domokrazcow, akwizytorow, telemarketerow, sprzedawcow… Dla ludzi zajmujacych sie wciskaniem innym jakiegos towaru. Jezeli na takie stanowisko zlozysz cv to prawie zawsze ktos do Ciebie zadzwoni, bo oni kazdemu chetnie daja szasne – w koncu nie ma stalej pensji tylko prowizja wiec kazdy moze sprobowac – jak cos sprzeda to firma zarobi. Jak nie to tylko on straci czas, firma nic nie straci. Jezeli szukasz „normalnej” pracy to niestety juz tak latwo nie jest o odpowiedz na wyslane cv.

    Odpowiedz
  • 13. iza  |  Październik 29, 2007 o 3:01 pm

    ehhh też byłam kiedyś (chyba w zeszłym roku)na rozmowie w DTC- poprostu byli świetni w stwarzaniu pozorów ze chodzi o coś wielkiego i naprawdę wartościowego… po czym okazało sie ze łazisz po domach w okolicach Warszawy i wciskasz ludziom coś wielkiego – bo TELE2 😉 podziękowałam i kontynuowałam prace w starej firmie gdzie siedziałam i też wciskałam tele2.. hhehhe
    a teraz sie nabrałam ostatnio bo nieopacznie im wysłałam cv i po tym jak mi podali adres-skojarzyłam i podziękowałam.
    ZZZZ napisał ze ciężko o odpowiedz jeśli wysyłasz CV w sumie to zgadzam sie ale to troche dziwne bo jeżeli daje ktoś ogłoszenie to znaczy ze potrzebuje pracownika.nie ma znaczenia tu czy normalna praca jak to ująłeś czy nie normalna. chyba poprostu konkurencja jest duża i nawet po powrocie z zagranicy z jeżykiem w kieszeni jakoś średnio odpowiadają.

    Odpowiedz
  • 14. ziomek  |  Listopad 28, 2007 o 3:52 pm

    hehe tak czytam sobie i powiem wam że kiedyś byłem na ulicy Widok 8 w firmie Atena Marketing 🙂 To co opisujecie charakter rozmowy i cała reszta to wygląda dosłownie tak samo jak w przypadku AM. A AM to była typowa akwizycja 🙂 zresztą jeszcze na necie powinny być fora które poruszają te sprawę. Cóż na 2 etap nie poszedłem bo po domach nie mam zamiaru chodzić 🙂

    A coś mi się wydaje że za dużo tutaj podobieństw żeby to miało być coś innego 🙂

    Pozdrawiam i nie dajcie się 🙂

    Odpowiedz
  • 15. Brownbox Formula  |  Czerwiec 17, 2013 o 7:30 am

    I like it when individuals come together and share thoughts.
    Great blog, keep it up!

    Odpowiedz
  • 16. take surveys for cash  |  Lipiec 16, 2013 o 10:37 pm

    Greetings from Los angeles! I’m bored to tears at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I enjoy the information you present here and can’t wait to take a look when I get home.
    I’m shocked at how quick your blog loaded on my cell phone .. I’m not even using WIFI, just 3G .
    . Anyways, very good site!

    Odpowiedz
  • 17. Whju.Ca  |  Kwiecień 8, 2014 o 9:58 pm

    I know this website provides quality based content and additional data, is there any other web
    site which offers such things in quality?

    Odpowiedz

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Profil użytkownika Paweł Konrad Kocik

Archiwum

Strony

Statystyki

  • 86,140 odsłon

Najpopularniejsze wpisy

Top Clicks

  • Brak

