Podsumowanie ostatniego czasu

Czerwiec 27, 2007 at 9:19 pm Dodaj komentarz

Przez ostatnie dwa miesiące raz działo się więcej, raz mniej jednak zawsze starałem się robić coś co miało swój cel i dalsze perspektywy rozwoju. Tak więc podjąłem współprace z kolejnymi osobami z różnych branż, przeczytałem kilka książek choć z braku czasu nie wszystkie do końca. Zająłem się promocją naszej drużyny harcerskiej, którą niestety ze względu na maturę i szkołę przez ostatni rok trochę zaniedbywałem. Byłem nad morzem na Podlasiu pod namiotem poprawiłem swoje kontakty z niektórymi osobami. Złożyłem papiery do Łódzkiej filmówki, w której niestety mnie nie chcieli :). Jak widać czas ten z dłuższej perspektywy może w 100% nie był świetnie zagospodarowany, ale jak by nie patrzeć coś udało się zrobić.

Cały ten okres był tylko przerwą między tym co było dotąd wiadome i znane, a tym co ma się wkrótce zdarzyć. Jutro, pojutrze i przez najbliższy tydzień cały mój czas zapewne będzie spożytkowany na odebranie matury i wyborze dalszej drogi edukacji. Co się zdarzy nie mam pojęcia, jak to się wszystko ułoży też nie wiem. Wiem tylko, że jak dotąd wszystko układało się jak nie po mojej myśli to przynajmniej w tą stronę kroczyło. Jutro pierwszy etap nowej podruży w nie znane mi dotąd tereny. Mam rozmowę kwalifikacyjną na akademii filmu i Telewizji jeśli uda mi się tam dostać połowa drogi już za mną.

Jeśli wszystko potoczy się tak jak to zaplanowałem i za tydzień lub dwa będę mógł powiedzieć w końcu, ze właśnie o to mi chodziło gwarantuje ciekawą niespodziankę.

Entry filed under: Czas, Matura, News, Rozwój osobisty, szkoła.

Kelis Trick me – piosenka z reklamy Ery Aby uczyć się i jeszcze się uczyć – od tych, co wiedzą.

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Profil użytkownika Paweł Konrad Kocik

Archiwum

Strony

Statystyki

  • 86,133 odsłon

Najpopularniejsze wpisy

Top Clicks

  • Brak

