Łódź mnie nie chciała, może Warszawa zechce :) [ SCENARIUSZ II ] Plan 6letni

Czerwiec 12, 2007 at 7:57 pm 3 komentarze

Dziś już wiem, ze Łódzka szkoła Filmowa przynajmniej na 3 lata jest po za moim zasięgiem. scenariusz nr. 1 wyboru dalszej drogi kształcenia zakończył dziś swój etap ze względu na brak wystarczającej liczny punktów kwalifikujących mnie do II etapu rekrutacji.

Prawdę mówiąc szanse dostania się na jedno z 9 miejsc były znikome, ale jak to An_D powiedział w Kartotece : trzeba mierzyć w gorę bo wie sie, że jest się jeszcze daleko. Myślę, ze to ładne podsumowanie tego scenariusza. A panowie egzaminatorzy z Łodzi w pewnym sensie trochę ułatwili mi dość trudny wybór dalszej „drogi kariery”, przynajmniej jeśli chodzi o względy finansowe. Dobra, ale dlaczego, aż na 3 lata ? Scenariusz 2 który sam się wymyślił to 2 letnia szkoła policealna Akademia Filmu i Telewizji w Warszawie na kierunku montażu filmowego + studium reklamy i PR w sumie daje to 3 lata. Jeśli uda się wcześniej tym lepiej. Jeśli udało by się zrealizować ten scenariusz to po 3 latach będę miał możliwość kolejnego startowania do elitarnej szkoły w Łodzi z większym bagażem doświadczenia i możliwości. W trakcie studiów był bym już w stanie podjąć również prace w branży reklamowej jako tako. A z końcem 6 letniego stanu edukacji w Polsce miał bym dość ciekawe możliwości wyjechania np. do Belgi.  Pewnie zastanawiacie się dlaczego chce wyjechać. Nie jest to takie pewne, ale jeśli nastąpi kilka wydażeń, a sytuacja się nie poprawi lepiej już w najbliższym czasie nie będzie. Jeśli po roku 2012 w kraju, który organizował mistrzostwa Europy nie będzie można się swobodnie poruszać samochodem, a rządy kolejnej kadencji bedzie sprawowało Prawo i Sprawiedliwość + egzotyczne przystawki moja praca nawet ze względów patriotycznych nie będzie miała sensu. I mimo moich upodobań do demokratycznej formy rządów, to  nie zgodzę się by w Polsce demokracja była na takim poziomie. Proste założenie.

Podatek z tego co zarobie w Polsce po części  trafi -> do kieszeni emerytów ->  Emeryci w większości wyślą te pieniądze do Torunia – > a Toruń popiera  PiS – > a ja tego typu rzadzenia nie popieram.

Dlatego między innymi wyjazd będzie mi się opłacał.  heh ciekawie to wyglada

Tak i to jest po części 2 Scenariusz który za dwa tygodnie zacznę wcielać w życie, a potem okaże się z jakim skutkiem było mi to przeznaczone ….

Entry filed under: Czas, Kartoteka Marzeń, Manipulacja, News, Reklama, Rozwój osobisty.

Tajemnica pocałunku Nowy początek

3 komentarze Add your own

  • 1. AFiT opinia po pierwszym dniu nauki « M A X e N Center  |  Październik 4, 2007 o 6:46 am

    […] o drodze ściślej do właśnie tej szkoły możecie przeczytać we wcześniejszym wpisie pt „Łódź mnie nie chciała, może Warszaw”. Z dniem dzisiejszym po pierwszych zajęciach mogę z całą stanowczości potwierdzić […]

    Odpowiedz
  • 2. Rok po Maturze « M A X e N Center  |  Maj 13, 2008 o 8:17 pm

    […] celu zarówno w organizacji czasem jak i dalszej strategi rozwoju. Rok temu napisałem artykuł o Planie 6 letni w którym opisałem obraną przeze mnie strategię. Generalnie wiele się z tego planu nie […]

    Odpowiedz
  • 3. List z Łodzi « M A X e N Center  |  Maj 26, 2008 o 9:18 pm

    […] moich przygód z Łódzką Szkołom Filmową. W tym roku po raz kolejny postanowiłem spróbować (po raz drugi) i jak się okazało słusznie podjąłem tą decyzje. Dlaczego? Przede wszystkim dla siebie, by […]

    Odpowiedz

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Profil użytkownika Paweł Konrad Kocik

Archiwum

Strony

Statystyki

  • 86,090 odsłon

Top Clicks

  • Brak

