Już po

Maj 12, 2007 at 1:59 pm 1 komentarz

Z dniem wczorajszym tegoroczną maturę mogę uznać za zamkniętą. Co prawda ten tydzień był bardzo stresujący i zarówno ciężki umysłowo jak i fizycznie. Mogę jedna powiedzieć, że sporo mnie nauczył. Ostatnio nie miałem czasu by coś „mądrego napisać”, ale ostatnie wydarzenia wzbogaciły mnie o kilka nowych inspiracji. Już wkrótce chciał bym rozwinąć wątek „chwilowego autyzmu na maturze„, innego spojrzenia na stres oraz naukę.

A teraz proponuje posłuchać ciekawego utworu:
Mar Adentro Jens Gad Lifesign

Entry filed under: Matura, Muzyka, News, Video.

Opowiedzi Matura Podstawowa- J. Polski Muzyka na dzień dobry.

1 komentarz Add your own

  • 1. podyszka  |  Maj 16, 2007 o 3:20 pm

    czesc! chcialabym Cie o cos prosic:) wczesniej znalazlam na Twojej stronie teksty odnosnie tytulow prasowych, chcialam sie na nich podeprzec, bo w srode mam sie „prezentowac”. Niestety teksty te sa pod haslem:/ czy moglbys mi jakos pomoc? fajnie by bylo, gdybys je udostepnil…

    Odpowiedz

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Profil użytkownika Paweł Konrad Kocik

Archiwum

Strony

Statystyki

  • 86,099 odsłon

Top Clicks

  • Brak

