Exodus `88

Kwiecień 27, 2007 at 12:17 pm 4 komentarze

Exodus, czyli księga wyjścia rocznika `88.

Skrót tego wszystkiego co zmieniło szarą rzeczywistość chodź na chwile. Za trzy lata wspólnie spędzonego czasu z Szalet Clubem, Klubem Europejskim i wszystkimi, którzy pomagali w tworzeniu rzeczywistości tej lepszej. Gdyby nie wasza praca, zaangażowanie i determinacja w dążeniu do celu nie bawili byśmy się tak dobrze.

Entry filed under: szkoła, Video.

Kilka niekonwencjonalnych fotografi Czas na podsumowanie trzech lat, z perspektywy zegarka.

4 komentarze Add your own

  • 1. Alina  |  Kwiecień 27, 2007 o 12:33 pm

    co racja to racja;]

    Odpowiedz
  • 2. maxen  |  Kwiecień 27, 2007 o 12:55 pm

    Trzy lata minęły. Ciesze się, ze mogłem spotkać się z tymi z którymi się spotkałem i zrobić to co zrobiłem :p.
    Dla wszystkich z IIIf i Szalet Clubu -> zdanej maturki i miłych wakacji no i do roboty 🙂

    Odpowiedz
  • 3. Krzyżaczek :)  |  Kwiecień 27, 2007 o 4:30 pm

    Ciekawe czy ja jestem na tym filmiku 😛

    Odpowiedz
  • 4. Na 2007 rok z szerokiej perspektywy « M A X e N Center  |  Grudzień 30, 2007 o 5:11 pm

    […] siedziałem nad książkami, raczej nie po prostu nie miałem zbytnio na to czasu. Wiadomo studniówka , przygotowania, liczne spotkania, no i jak, że osławiony szalet klub z całą jego wspaniałością i […]

    Odpowiedz

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Profil użytkownika Paweł Konrad Kocik

Archiwum

Strony

Statystyki

  • 86,099 odsłon

Top Clicks

  • Brak

