Wolne od szkoły, ale nie od nauki.

Styczeń 26, 2007 at 4:49 pm 6 Komentarzy

Dziś mam wolne bo są ferie, ze śniegiem, z nartami, z dziećmi bawiącymi się śnieżkami, no i z mrozem, który zniechęca mnie do wychodzenia z domu. Przez ten wolny czas mam zamiar sporo zrobić. Przede wszystkim chciał bym dopracować prace maturalną z j. polskiego i przygotować się do matury ustnej z angielskiego. Mam również zamiar dokończyć czytanie dwóch książek Stephena R. Coveya, oraz J. Pilcha „Moje pierwsze samobójstwo”. Mam nadzieje, ze plan uda mi się zrealizować.

Entry filed under: School.

9 Crimes Walentynkowe upominki

6 Komentarzy Add your own

  • 1. paulina chrustowska  |  Styczeń 26, 2007 o 6:09 pm

    No to zycze powodzenia z realizacji planów:)

    Odpowiedz
  • 2. paulina chrustowska  |  Styczeń 26, 2007 o 6:55 pm

    Ale na zimowisko z nami mogłbyś jechać:P

    Odpowiedz
  • 3. ta zła, niedobra :P  |  Styczeń 27, 2007 o 12:20 am

    ferie feriami… a później powrót do „kurnika” + rzeź niewiniątek gratis…

    Odpowiedz
  • 4. Justyna  |  Styczeń 27, 2007 o 10:35 am

    Trzymam za ciebie kciuki. Musisz sie tylko troszeczke postarać, a bedzie dobrze;p

    Odpowiedz
  • 5. besmart  |  Luty 13, 2007 o 7:17 pm

    Zamierzone czy nie – ostatnie dwa zdania brzmią kapitalnie. Uśmiałem się 😉

    Odpowiedz
  • 6. gg  |  Październik 23, 2009 o 6:05 pm

    fajnie

    Odpowiedz

Skomentuj

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Profil użytkownika Paweł Konrad Kocik

Archiwum

Strony

Statystyki

  • 86,140 odsłon

Najpopularniejsze wpisy

Top Clicks

  • Brak

